woensdag 15 mei 2013

SPORTKLASSEN !

Deze week zitten we in de Lange Munte Kortrijk op Sportklassen.  We beoefenden al volgende sporten : baseball, mini-tennis, inlineskaten, maxitrampoline, balspelen, teamspelen en voetbaloefeningen.  Gisteren kwam hulptrainer Gino  van KVK de hele namiddag op bezoek.  We leerden veel over profvoetbal en we namen deel aan de KVK-quiz.  De winnaars krijgen in september een rondleiding op de club met hun ouders ! Proficiat Milan, Bo en Ammon !  Jammer dat we Thibe moeten missen ...
Dit zeggen de leerlingen over de voorbije dagen :
*Shanaia : alles was om ter leukst, jammer dat het zo koud is,   
           vooral in de klas
*Ammon : douchen was heel tof met alle jongens samen
*Bram : maxitrampoline was voor mij het allerleukste
*Gilles : baseball en mini-tennis vond ik super
*Lukas : baseball en maxitrampoline vond ik reuzeleuk, maar de
         sportjuf was te streng
*Thibe : ik vind het zeer jammer dat ik er niet bij ben, maar ik
         kom morgen op bezoek